Kosár
0 db termék

0
A kosár üres.
A rendelés lehetséges státuszai - Ennek köszönhetően gyorsan megtudod, hogy milyen fázisban van a rendelésed teljesítése.
Rendelés leadva
A megrendelésed arra vár, hogy üzletünk egy dolgozója visszaigazolja.
A sikeres visszaigazolás után továbbításra kerül előkészítésre, és az állapotváltozással kapcsolatos információkat elküldjük az e-mail címedre és telefonszámodra.
A megrendelés visszaigazolása a választott fizetési módtól függ:
Fizetés átvételkor - megrendelésedet haladéktalanul továbbítjuk feldolgozásra (munkanapokon 8:30 és 16:30 között), amikor beérkezik. Az árut a futárnak kell kifizetned átvételkor.
Fizetés bankkártyával, PayPal vagy SimplePay - A megrendelésedet az összeg számlánkon történő jóváírása után igazoljuk vissza. Ez többnyire 15 percen belül megtörténik.
Csomagolás
A rendelésed visszaigazolásra került, és megkezdődött az összekészítése.
Amikor az összes termék össze lett készítve, akkor a megrendelésed továbbításra kerül csomagolásra és kézbesítésre.
Amikor elküldtük a csomagod, SMS-t küldünk a rendelés leadásánál megadott telefonszámra.
A csomagot előkészítették az általad megrendelt termékekkel, és átadták a futárszolgálatnak, a DPD, az InPost vagy a Patron Service részére.
A csomag feladásakor e-mailben és SMS-ben is értesítünk.
A csomagnak a futárszolgálat részére történő átadás időpontjától számított 48 órán belül (munkanappal számolva) kell megérkeznie. A csomag útját a futárszolgálat weboldalán követheted, a "Saját Fiókom" / "Megrendelések" / "Megrendelési adatok" lapon található fuvarlevélszám beírásával.
Figyelem! A futárszolgálatok a csomagokat hétfőtől péntekig (kivéve ünnepnapokon) 8:00 és 17:00 között szállítják ki.